.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام قدردانی وزیر اقتصاد از ابراز همدردی اقشار مختلف
شمال نیوز: وزیر اقتصاد با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف، اعم روحانیت معزز، اساتید، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، دوستان، همشهریان و همکاران به مناسبت فوت اخوی ایشان تشکر و قدردانی نمود.
پیام قدردانی وزیر اقتصاد از ابراز همدردی اقشار مختلف

شمال نیوز: دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی از ابراز همدردی اقشار مختلف اعم از روحانیت معزز، اساتید، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، دوستان، همشهریان و همکاران  به مناسبت فوت اخوی ایشان تشکر نمود.

به گزارش شمال نیوز، متن کامل پیام وزیر اقتصاد بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"   
    
هر آن چه که خداوند متعال مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، بدین روی بر آن چه که عطاء می نماید شاکریم و بر نداده هایش نیز صبر پیشه می کنیم.    

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز تازه سفر کرده‌ ما، مرحوم اخوی اینجانب، بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، گریزی نیست.
بدینوسیله بر خود لازم می دانم از ابراز همدردی همه عزیزان اعم از روحانیت معزز، اساتید، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، دوستان، همشهریان و همکاران ارجمندم که به این مناسبت همگام و التیام بخش بودند، سپاسگزاری نمایم.
 با عنایت به شرایط جاری کشور که امکان برگزاری مراسم ختم و مراجعه حضوری وجود ندارد، از یکایک عزیزان استدعا دارم، ضمن عدم ارسال پیامهای فیزیکی، در این ایام شهادت امیرالمؤمنین (ع)، برای شادی روح آن زنده یاد که در دوران حیات خویش به سختکوشی و تاکید بر کسب رزق حلال، تدین و پرهیزگاری اشتهار داشتند، ذکر صلوات و فاتحه ای مرحمت فرمایند.
 صحت و سلامتی برای همگان از خداوند متعال مسألت می نمایم.

                                              فرهاد دژپسند
                                     وزیر امور اقتصادی و دارایی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.